Menu
Your Cart

Biežāk uzdotākie jautājumi

Biežāk uzdotie jautājumi

👗 1. Izvēlieties vēlamo preču kategoriju. Atrodiet produktu, kuru vēlaties iegādāties. Atverot to Jums būs redzama informācija par produktu, tā krāsu, pieejamajiem izmēriem. Izvēlieties izmēru, produktu daudzumu un spiediet Pievienot grozam.

🛒 2. Dodieties uz iepirkumu grozu. Ja Jums nav pieejami bonusa punkti vai atlaižu kodi, izvēlieties sagatavot rēķinu. Ievadiet pieprasīto informāciju. Ja Jums ir izveidots lietotāja konts ielogojieties tajā, ja nē, tad izveidojiet tādu vai veiciet pirkumu kā viesis.

💳 3. Kad būsiet apstiprinājis savu pirkumu grozu, Jūs saņemsiet faktūrrēķinu uz savu e-pasta adresi, kuru esiet norādījis reģistrējoties www.dressyou.lv. Ja izmantojiet gmail, pārbaudiet, vai e-pasts nav iekritis mēstulēs. Jums ir jāveic rēķina apmaksa 1 darba dienas laikā. Ja apmaksa netiek veikta, pasūtījums tiek anulēts. Kad Jūs apmaksājiet savu rēķinu, tiek noformēts un izsūtīts Jūsu pasūtījums.

DressYou nepiedāvā iespēju norēķināties ar pēcapmaksu, iepirkties ir iespējams tikai ar rēķina priekšapmaksu. Rēķina apmaksa notiek izmantojot bankas pārskaitījumu. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet rēķinu uz e-pasta adresi par veikto pasūtījumu un notikušo darījumu, rēķins ir jāapmaksā 1 darba dienas laikā.

Preču piegāde tiek nodrošināta ar DPD starpniecību, tikai Latvijas teritorijā.

1. Paku saņemšana Pickup Paku skapī

💶 1.49 EUR (Pasūtījumiem virs 25.01 EUR bezmaksas)

 

2. Paku saņemšana Pickup Paku Bodē:

💶 1.49 EUR (Pasūtījumiem virs 25.01 EUR bezmaksas)

 

3. Paku saņemšana ar DPD Kurjera starpniecību

💶 4.99 EUR (Pasūtījumiem virs 50.01 EUR bezmaksas)

 

📣 Lūdzu, norādiet korektu tel.nr, uz kuru Jums tiks nosūtīts kods, ar kura palīdzību Jūs varēsiet atvērt paku bodes nodalījumu, lai izņemtu savu pasūtījumu. 

🛍️Visas preces, kuras ir iespējams iegādāties mūsu interneta veikalā ir uz vietas pie mums, noliktavā, Latvijā. Mēs regulāri atjaunojam informāciju par produktiem, to pieejamību un izmēriem. Ja gadījumā Jūs esiet veicis pasūtījumu, un tieši tajā laikā tiek apkopota preču pieejamība un Jūsu izvēlētais produkts nav vairs pieejams, mēs ar Jums sazināsimies un vienosimies par to kā rīkoties tālāk.

👩 Protams. Tikai ja nauda tiek pārskaitīta no Jūsu drauga, radinieka vai kāda cita konta, maksājuma mērķi obligāti norādiet Vārdu, Uzvārdu, pasūtījuma nr,  par ko šī nauda tiek ieskaitīta.

Jā, ir iespējams. Saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) 12. pants un MK Noteikumi par Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu", nosaka ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atgriezt preci pārdevējam.

 

Izņēmumi ir precēm, kas tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir neaizvietojamas preces. Mūsu gadījumā tās ir: zeķes, zeķubikses, apakšveļa, peldkostīmi. Šīs preces mēs atpakaļ nepieņemam un nemainām higiēnisku apsvērumu dēļ. Lai atgrieztu preci Jums ir jāsaglabā preces etiķetes un orģinālais iepakojums. Apģērbs nedrīkst būt lietots. Pirms mēs izsūtam klientam viņa pasūtījumu, mēs vienmēr pārbaudām vai tas nav brāķēts, ja kādu iemeslu pēc prece būtu bojāta, mēs to klientam nesūtam un paziņojam par radušos situāciju.

1. Prece tiks atgriezta ar DPD pakomātu starpniecību. Līdzi, obligāti, jānosūta atgriešanas veidlapa, kas Jums tika atsūtīta kopā ar sūtījumu.

2. Kad būsim saņēmuši Jūsu atgriezto preci, mēs par to Jums paziņosim uz e-pastu.

3. Nauda Jūsu kontā tiks ieskaitīta ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā uz bankas kontu, kuru būsiet norādījis savā atgriešanas veidlapā.

 

* Atgriežot preci Jums tiek piedāvātas 2 iespējas:

1. Saņemt atpakaļ naudu par pirkumu;

2. Samainīt pret kādu citu produktu (-iem).

📱 Jā, protams. Ja Jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības mēs vienmēr gaidīsim Jūsu zvanus, vēstules. Mums var piezvanīt, nosūtīt e-pasta vēstuli. Kontaktus meklējiet sadaļā Klientu serviss Sazinieties ar mums. Mēs Jums centīsimies atbildēt, cik ātri vien tas būs iespējams.

Mūsu internetveikals ir atvērts 24/7. Uz Jūsu e-pastiem cenšamies atbildēt pēc iespējas ātrāk, arī brīvdienās ja tas ir iespējams. Telefoniski sazināties ar klientu apkalpošanas servisu ir iespējams darba dienās.

💯Jā. Sekojot līdzi mūsu sociālajiem kontiem Jūs diezgan bieži varēsiet atrast interesantus piedāvājumus un atlaižu kodus saviem pirkumiem.

🏁 Jā. Par mūsu konkursiem Jūs variet lasīt mūsu mājas lapā, kā arī mūsu biznesa lapās facebook, draugiem, instagram.

👗👚👕Perfekti noteikt izmēru nav iespējams, jo mums katram ir savādāka ķermeņa forma, bet lai maksimāli būtu pārliecība par to, kāds izmērs ir nepieciešams ir sekojošas lietas, kas būtu jāizdara:

1. Jādodas uz sadaļu => Izmēru tabula.

2. Jāizmēra sevi, pēc parauga, kas dots blakām izmēru tabulām.

3. Izvēloties izmēru skatāmies, kuras ķermeņa daļas ir svarīgas.

Piemēram bikses - svarīgi ir, lai precīzs būtu vidukļa un gurnu apkārtmērs. Piemēram. tops - svarīgs ir krūšu un vidukļa apkārtmērs cm.

4. Mērot sevi, mērlenti neturam nedz pārāk vaļīgi, nedz pārāk stingri – mērenība šeit būs Jūsu sabiedrotais.

5. Katrs apģērbs ir izmērīts un pārmērīts, lai tiešām izvēlētos īsto izmēru, apmēriet sevi, nav nepieciešamības izvēlēties izmēru pēc veiksmes principa izvēloties pāris izmērus vairāk, ņemot par pieredzi citus interneta veikala izmērus.

Informācija par produkta garumiem, auduma sastāviem ir pieejama pie katra produktu, apakšējā daļā. Ja kāda informācija iztrūkst, rakstiet mums un mēs Jums centīsimies palīdzēt 📧 [email protected]


🗓 Atjaunots: 13.01.2021

 

 

Kā iepirkties DressYou interneta veikalā?

👗 1. Izvēlieties vēlamo preču kategoriju. Atrodiet produktu, kuru vēlaties iegādāties. Atverot to Jums būs redzama informācija par produktu, tā krāsu, pieejamajiem izmēriem. Izvēlieties izmēru, produktu daudzumu un spiediet Pievienot grozam.

🛒 2. Dodieties uz iepirkumu grozu. Ja Jums nav pieejami bonusa punkti vai atlaižu kodi, izvēlieties sagatavot rēķinu. Ievadiet pieprasīto informāciju. Ja Jums ir izveidots lietotāja konts ielogojieties tajā, ja nē, tad izveidojiet tādu vai veiciet pirkumu kā viesis.

💳 3. Kad būsiet apstiprinājis savu pirkumu grozu, Jūs saņemsiet faktūrrēķinu uz savu e-pasta adresi, kuru esiet norādījis reģistrējoties www.dressyou.lv. Ja izmantojiet gmail, pārbaudiet, vai e-pasts nav iekritis mēstulēs. Jums ir jāveic rēķina apmaksa 1 darba dienas laikā. Ja apmaksa netiek veikta, pasūtījums tiek anulēts. Kad Jūs apmaksājiet savu rēķinu, tiek noformēts un izsūtīts Jūsu pasūtījums.

 

 

Kā norēķināties par pirkumu?

DressYou nepiedāvā iespēju norēķināties ar pēcapmaksu, iepirkties ir iespējams tikai ar rēķina priekšapmaksu. Rēķina apmaksa notiek izmantojot bankas pārskaitījumu. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet rēķinu uz e-pasta adresi par veikto pasūtījumu un notikušo darījumu, rēķins ir jāapmaksā 1 darba dienas laikā.

 

 

Cik maksā preču piegāde?

Preču piegāde tiek nodrošināta ar DPD starpniecību, tikai Latvijas teritorijā.

1. Paku saņemšana Pickup Paku skapī

💶 1.49 EUR (Pasūtījumiem virs 25.01 EUR bezmaksas)

 

2. Paku saņemšana Pickup Paku Bodē:

💶 1.49 EUR (Pasūtījumiem virs 25.01 EUR bezmaksas)

 

3. Paku saņemšana ar DPD Kurjera starpniecību

💶 4.99 EUR

 

📣 Lūdzu, norādiet korektu tel.nr, uz kuru Jums tiks nosūtīts kods, ar kura palīdzību Jūs varēsiet atvērt paku bodes nodalījumu, lai izņemtu savu pasūtījumu.

 

 

Vai prece ir uz vietas noliktavā?

🛍️Visas preces, kuras ir iespējams iegādāties mūsu interneta veikalā ir uz vietas pie mums, noliktavā, Latvijā. Mēs regulāri atjaunojam informāciju par produktiem, to pieejamību un izmēriem. Ja gadījumā Jūs esiet veicis pasūtījumu, un tieši tajā laikā tiek apkopota preču pieejamība un Jūsu izvēlētais produkts nav vairs pieejams, mēs ar Jums sazināsimies un vienosimies par to kā rīkoties tālāk.

 

 

Vai par pasūtījumu manā vietā var samaksāt kāds cits?

👩 Protams. Tikai ja nauda tiek pārskaitīta no Jūsu drauga, radinieka vai kāda cita konta, maksājuma mērķi obligāti norādiet Vārdu, Uzvārdu, pasūtījuma nr,  par ko šī nauda tiek ieskaitīta.

 

 

Vai ir iespējams atgriezt preci, kā tas notiek?

Jā, ir iespējams. Saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) 12. pants un MK Noteikumi par Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu", nosaka ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atgriezt preci pārdevējam.

 

Izņēmumi ir precēm, kas tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir neaizvietojamas preces. Mūsu gadījumā tās ir: zeķes, zeķubikses, apakšveļa, peldkostīmi. Šīs preces mēs atpakaļ nepieņemam un nemainām higiēnisku apsvērumu dēļ. Lai atgrieztu preci Jums ir jāsaglabā preces etiķetes un orģinālais iepakojums. Apģērbs nedrīkst būt lietots. Pirms mēs izsūtam klientam viņa pasūtījumu, mēs vienmēr pārbaudām vai tas nav brāķēts, ja kādu iemeslu pēc prece būtu bojāta, mēs to klientam nesūtam un paziņojam par radušos situāciju.

 

Produktu atgriešanas kārtība:

1. Prece tiks atgriezta ar DPD pakomātu starpniecību. Līdzi, obligāti, jānosūta atgriešanas veidlapa, kas Jums tika atsūtīta kopā ar sūtījumu.

2. Kad būsim saņēmuši Jūsu atgriezto preci, mēs par to Jums paziņosim uz e-pastu.

3. Nauda Jūsu kontā tiks ieskaitīta ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā uz bankas kontu, kuru būsiet norādījis savā atgriešanas veidlapā.

 

* Atgriežot preci Jums tiek piedāvātas 2 iespējas:

1. Saņemt atpakaļ naudu par pirkumu;

2. Samainīt pret kādu citu produktu (-iem).

 

 

Vai ir iespējams sazināties ar DressYou?

📱 Jā, protams. Ja Jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības mēs vienmēr gaidīsim Jūsu zvanus, vēstules. Mums var piezvanīt, nosūtīt e-pasta vēstuli. Kontaktus meklējiet sadaļā Klientu serviss Sazinieties ar mums. Mēs Jums centīsimies atbildēt, cik ātri vien tas būs iespējams.

 

 

Kāds ir Jūsu darba laiks?

Mūsu internetveikals ir atvērts 24/7. Uz Jūsu e-pastiem cenšamies atbildēt pēc iespējas ātrāk, arī brīvdienās ja tas ir iespējams. Telefoniski sazināties ar klientu apkalpošanas servisu ir iespējams darba dienās.

 

 

Vai DressYou ir pieejamas akcijas?

💯Jā. Sekojot līdzi mūsu sociālajiem kontiem Jūs diezgan bieži varēsiet atrast interesantus piedāvājumus un atlaižu kodus saviem pirkumiem.

 

 

Vai DressYou rīko konkursus un izlozes?

🏁 Jā. Par mūsu konkursiem Jūs variet lasīt mūsu mājas lapā, kā arī mūsu biznesa lapās facebook, draugiem, instagram.

 

 

Ka zināt, savu izmēru?

👗👚👕Perfekti noteikt izmēru nav iespējams, jo mums katram ir savādāka ķermeņa forma, bet lai maksimāli būtu pārliecība par to, kāds izmērs ir nepieciešams ir sekojošas lietas, kas būtu jāizdara:

1. Jādodas uz sadaļu => Izmēru tabula.

2. Jāizmēra sevi, pēc parauga, kas dots blakām izmēru tabulām.

3. Izvēloties izmēru skatāmies, kuras ķermeņa daļas ir svarīgas.

Piemēram bikses - svarīgi ir, lai precīzs būtu vidukļa un gurnu apkārtmērs. Piemēram. tops - svarīgs ir krūšu un vidukļa apkārtmērs cm.

4. Mērot sevi, mērlenti neturam nedz pārāk vaļīgi, nedz pārāk stingri – mērenība šeit būs Jūsu sabiedrotais.

5. Katrs apģērbs ir izmērīts un pārmērīts, lai tiešām izvēlētos īsto izmēru, apmēriet sevi, nav nepieciešamības izvēlēties izmēru pēc veiksmes principa izvēloties pāris izmērus vairāk, ņemot par pieredzi citus interneta veikala izmērus.

 

 

 

Gribu zināt svārku, bikšu garumu, kur lai es atrodu šādu informāciju?

Informācija par produkta garumiem, auduma sastāviem ir pieejama pie katra produktu, apakšējā daļā. Ja kāda informācija iztrūkst, rakstiet mums un mēs Jums centīsimies palīdzēt 📧 [email protected]